Aktuálně hledáme asistentku pro domlouvání schůzek. Společnost a značka EXTÉRIA již od roku 2011 poskytuje outsourcing v bezpečnosti práce a požární ochraně více jak 4 700 smluvním klientům na všech pobočkách v rámci celé České republiky, a tím je největší korporátní společností na trhu v BOZP a PO.

Budeš pravou rukou obchodníka. Pravidelně se potkáváte a říkáte si co zlepšit, co vám funguje. Jak nejlépe plánovat schůzky.

Co u nás budete dělat?

  • budete pravou rukou obchodníka, jeho parťákem
  • on bude v terénu vy v kanceláři
  • obchodníkovi plánujete diář schůzkami
  • schůzky plánujete s partnery firmy, úřady, školy, nemocnice, atd.
  • domlouváte schůzku s partnery pro oblast bezpečnosti práce

Proč si vybrat právě nás?

  • dostanete u nás nástupní FIXNÍ mzdu, kterou to ale zdaleka nekončí
  • umíme ocenit schopnosti, nasazení a výsledky, proto máme odměny za schůzky
  • vážíme si práce svých lidí odměníme tě relax welness víkendem pro dva
  • nabízíme spolupráci na HPP i zkrácený úvazek
  • stravenky za každý odpracovaný den, Multisport karta, dovolené
  • občerstvení na pracovišti s ranní kávičkou

Co by ti nemělo chybět?

  • pozitivní myšlení by ti nemělo chybět
  • dobré komunikační dovednosti
  • na věku, vzdělání a zkušenostech nezáleží
  • vyžadujeme uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel)

Zaujala Vás naše nabídka?

Nástup možný ihned !

Pokud Vás naše nabídka zaujala dejte nám o sobě vědět – pomáhejte a vydělávejte s námi!

 

V případě Vašeho zájmu nám zašlete svůj životopis s fotem pomocí formuláře vpravo.
Příběhy zaměstnanců, kteří vyrostli u nás najdete zde.