Kontakt na technickou podporu aplikace BOZPIS


Postup řešení požadavků

  • všechny požadavky zasílejte na e-mail podpory: bozpis@exteria.cz
  • obsahem zprávy požadavku uvádějte vždy:
    název pobočky EXTÉRIA a přihlašovací login (jméno) do systému BOZPIS (bez hesla)
    popis problému
    přiloženou „sejmutou“ obrazovku systému BOZPIS, kde se chyba projevuje
    název a verzi internetového prohlížeče

A. Standardní požadavky

  • jedná se o problém, který nenarušuje funkčnost systému (lze tedy pokračovat v pracovním procesu běžným nebo jiným způsobem)
  • počátek řešení je do 24 hodin v pracovní dny
  • požadavek je zaslán pouze emailem na kontaktní adresu technické podpory

B. Urgentní požadavky

  • jedná se o problém, který má zásadní vliv na funkčnost systému BOZPIS a znemožňuje pokračovat uživateli dále v pracovním procesu
  • počátek řešení je do 4 hodin v pracovních hodinách
  • požadavek je zaslán vždy emailem podporu a potvrzen telefonickým hovorem na uvedené telefonní číslo technické podpory

Podmínky technické podpory

  • Technická podpora je řešena v pracovní dny od 8 – 16 h.
  • Technickou podporu řeší centrála společnosti Extéria, s.r.o. v Ostravě.
  • Náměty na vylepšení aplikace BOZPIS (nové funkce) zasílejte na e-mail podpory.