Asistentka pro domlouvání schůzek Brno

Hledáme asistentku v Brně pro domlouvání schůzek obchodníkovi u firemních zákazníků pro bezpečnost práce. Nic neprodáváš, jen domlouváš schůzky v zákonné oblasti BOZP. Cílem je ochrana našich partnerů před kontrolami a sankcemi z kontrolních úřadů.

Jsi komunikativní a pozitivní člověk? V tom případě zde máme zajímavou pracovní příležitost právě pro Tebe!

Co u nás budeš dělat?

  • budeš pravou rukou obchodníka, jeho parťákem
  • on bude v terénu, ty v kanceláři
  • obchodníkovi plánuješ diář schůzkami
  • schůzky plánuješ s partnery, jakou jsou firmy, úřady, školy, nemocnice, atd.
  • domlouváš schůzku pro oblast bezpečnosti práce

Proč si vybrat právě nás?

  • dostaneš u nás nástupní FIXNÍ mzdu, kterou to ale zdaleka nekončí
  • umíme ocenit schopnosti, nasazení a výsledky, proto máme odměny za schůzky
  • vážíme si práce svých lidí, odměníme tě relax wellness víkendem pro dva
  • nabízíme spolupráci na HPP i zkrácený úvazek
  • občerstvení na pracovišti s ranní kávičkou

Co by ti nemělo chybět?

  • pozitivní myšlení
  • dobré komunikační dovednosti
  • na věku, vzdělání a zkušenostech nezáleží
  • vyžadujeme uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel)

Dej nám o sobě vědět. Zavoláme Ti a domluvíme si schůzku, kdy se k nám přijdeš podívat:

e-mail: personalni@machrovinky.cz/exteria

 

Viz. Reference: Rozhovory s úspěšnými hovoří za vše.

Související články:

Obchodní manažer/ka

Pro posílení našeho týmu hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Obchodní manažer/ka v rámci poboček v celé ČR.

Obchodní manažer/ka

Asistentka pro domlouvání schůzek

Aktuálně hledáme asistentku pro domlouvání schůzek. Společnost a značka EXTÉRIA již od roku 2011 poskytuje outsourcing v bezpečnosti práce a požární ochraně více jak 4 700 smluvním klientům na …

Asistentka pro domlouvání schůzek

Mám zájem o pracovní pozici

    Přiložte CV, motivační dopis apod.

    Maximální velikost souboru: 10MB | Typy souborů: pdf, csv, xlsx, gif, png, jpg, jpeg, doc, docx, ppt, pptx, odt