Supervizor call centra Ostrava 30 000-55 000 Kč/měsíc

Jste aktivní a obchodně založená osobnost? Chcete být součástí jedničky na trhu v ČR v oblasti bezpečnosti práce (BOZP) a požární ochrany? V tom případě zde máme zajímavou pracovní příležitost právě pro Vás!

Máte možnost sestavit si tým operátorek/ů pro navolání schůzek na BOZP obchodníkům ve firmách, úřadech a školách. Vaším hlavním úkolem bude dohlížet na plnění stanovených cílů, motivovat tým k dosahování výsledků, reporting, tvorba soutěží, poskytování zpětných vazeb Vašemu týmu.

Na pozici Supervizor call centra máte možnost se výrazně seberealizovat a promítnout své představy o řízení týmu!

Co bude Vaší denní náplní práce?

  • Řízení týmu operátorek/ů call centra pro domlouvání schůzek na BOZP
  • Příprava databáze a koordinace pracovního dne
  • Navrhovat řešení s cílem docílit lepších výsledků v počtu schůzek
  • Nábor nových operátorek/ů call centra
  • Realizace počtu domluvených schůzek
  • Denní vyhodnocování týmu v IS Daktela
  • Provádět náslechy hovorů v IS Daktela a dávat zpětné vazby
  • Motivace a vytváření soutěží pro tým
  • Report výsledků
  • Hodnocení operátorek/ů call centra

Co Vám nabízíme?

  • Práci na hlavní pracovní poměr – HPP
  • Nástupní plat 30 000 Kč
  • Bonusová složka mzdy 25 000 Kč
  • Kvartální wellness pobyt pro 2 osoby
  • 13. plat z hospodářského výsledku
  • Motivační soutěže a odměny
  • Stravenky, MultiSport kartu, firemní akce a soutěže
  • Občerstvení na pracovišti a ranní kávičku
  • Nástup IHNED

Co požadujeme?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • Schopnost vést tým operátorek/ů call centra pro domlouvání schůzek obchodníkům
  • Velmi dobrý projev a komunikační dovednosti
  • Min. 2 roky praxe a zkušenost v řízení týmu call centra
  • Schopnost řídit a koordinovat tým call centra
  • Dokážete hledat řešení a samostatně se rozhodovat
  • Schopnost umět dávat zpětnou vazbu
  • Jít příkladem v domlouvání schůzek na BOZP

Zaujala Vás naše nabídka?

Nástup možný ihned!

Vyplňte své kontaktní údaje. Zavoláme Vám a domluvíme si schůzku, kdy se k nám přijdete podívat!

Zašlete nám svůj životopis s fotografií na personalni@exteria.cz, a my Vám poskytneme všechny další informace na osobní schůzce.

Související články:

Manažer/ka obchodního týmu

Extéria je nejrychleji rostoucí společností v zákonné oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany v ČR. Náš jedinečný franšízový koncept EXTÉRIA MARKET se každým dnem rozrůstá do všech okresů …

Manažer/ka obchodního týmu

Asistent/ka pro domlouvání schůzek

EXTÉRIA je nejrychleji rostoucí společností, která poskytuje klientům outsourcing pro oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany v ČR s expanzí do evropských zemí s centrálou v Ostravě …

Asistent/ka pro domlouvání schůzek

Mám zájem o pracovní pozici

    Přiložte CV, motivační dopis apod.

    Maximální velikost souboru: 10MB | Typy souborů: pdf, csv, xlsx, gif, png, jpg, jpeg, doc, docx, ppt, pptx, odt